ni e ju pinsamma allihop det där är ju inte pinsammt j*vla nobs
Pinsamt
när en i en högre klass (skitstövvel) drog ner mina byxor mitt på skolgården! jag hållde nästan i dem så dem hann itte åka ner så långt och nästan ingen såg det men ändå...hehe
på en tyska lektion så gjorde vi charader och då fick jagg lieben (tycka om,älska)och jag tänkte att jag kunde härma en kille som tyckte om en penna och då smekte jag på pennan så att det såg ut som jag runka med pennan(inte alls menat)och en liten bonus att några killar från tyskan hade sagt det till halva sexan :angry:
Sen hörde jag att en i en klass över mig glömde ta på badbyxorna innan han gick ut.....
så hände en i trean han gick ut näck alla såg honom tillochmed tjejer
ej händer det alla såna där pinsamma saker eller??
Ni vill inte veta vad jag råkade slå i i en lyktstolpe på skolan och råkade skrika:
J*vla pitt stolpe!! Krossa inte mina kulor!!
HAHAHA, det var den bästa... hahaha :lol:på en tyska lektion så gjorde vi charader och då fick jagg lieben (tycka om,älska)och jag tänkte att jag kunde härma en kille som tyckte om en penna och då smekte jag på pennan så att det såg ut som jag runka med pennan(inte alls menat)och en liten bonus att några killar från tyskan hade sagt det till halva sexan :angry:
kan itte nån säga nån mer pinsam situation????
Sagt att en lärare va skit när hon stog bakom mig......
Det förekommer nästan varje dag i min klass :lol:Sagt att en lärare va skit när hon stog bakom mig......
Kräktes på bordet i dagis då d va min 4-årsfödelsedag...Anledning: eftersom ja itte tål nötter, å tårtan var ju HELT TÄCKT me mandlar..... f*n så jäkla smarta dom va.... :angry:
Sen har ja skämt ut Draghon i hennes skola.... många gånger! LOL!
Själv ser man alltid till att folk vet vad man inte tål, som nötter vilket innebär livsfara.Kräktes på bordet i dagis då d va min 4-årsfödelsedag...Anledning: eftersom ja itte tål nötter, å tårtan var ju HELT TÄCKT me mandlar..... f*n så jäkla smarta dom va.... :angry:
Sen har ja skämt ut Draghon i hennes skola.... många gånger! LOL!
Lyllos som "bara" kräks av nötter, själv svullnar halsen igen och man kvävs på sisådär 15 min... :)
En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick.
Då fick jag hela glasrutan i huvet! :(
Sen bara skratta jag som in i he*lvete! :lol:
Fast då kom fröknarna och skulle hjälpa mig och sånt, så vi gjorde det i kapprumet!
Och då stod hela lågstadiet och kolla på medan jag hade massa glas i huvet och blödde skit mycket!......
varför lyfter du upp gammla trådar.men som chihuahua sa jag är också alergisk mot nöter om jag äter det så klias det i halsen och svulnar.pinsamaste jag gjorde.var när jag satt i klassrummet så fisade jag det brakade..En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick.
Fast då kom fröknarna och skulle hjälpa mig och sånt, så vi gjorde det i kapprumet!
Och då stod hela lågstadiet och kolla på medan jag hade massa glas i huvet och blödde skit mycket!......
För att jag kollade på medlemsnamn och såg att jellyfish kollade på denna tråd!(0012 @ 22/08-2004 22:35:19)En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick.
varför lyfter du upp gammla trådar.
Föresten får man inte lyfta upp gamla trådar?(0012 @ 22/08-2004 22:35:19)En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick.
varför lyfter du upp gammla trådar.men som chihuahua sa jag är också alergisk mot nöter om jag äter det så klias det i halsen och svulnar.pinsamaste jag gjorde.var när jag satt i klassrummet så fisade jag det brakade..
joda, visst får man det..finns inte en sån regel iaf..
men därimot så får man INTE dubbelposta..använd "ändra" knappen istället! <_<
Ja jag ska! :meddum:
nej men jag menar typ den händelsen i tråden har gått över.(Entei @ 24/08-2004 22:09:18)(0012 @ 22/08-2004 22:35:19)En gång i 2:an så gick min kompis ut genom kapprumsdörren (svängdörr)också gick jag efter sen märkte jag inte att han smällde igen den så jag bara gick.
varför lyfter du upp gammla trådar.men som chihuahua sa jag är också alergisk mot nöter om jag äter det så klias det i halsen och svulnar.pinsamaste jag gjorde.var när jag satt i klassrummet så fisade jag det brakade..
Föresten får man inte lyfta upp gamla trådar?
Ja, me händelsen har inte gått över!