jo den var långt bak så det hade börjat med nya ämnen men vi går tillbaka till ämnet
*back to Toppic*
jo den var långt bak så det hade börjat med nya ämnen men vi går tillbaka till ämnet
*back to Toppic*
Jaa du, back to topic!
Jag har iaf skrivit mitt!
Så kan inte du skriva nåt, 0012?
En i min klass skrek "Mamma" åt våran fröken en gång ute på rasten...
Ha, vilken klass var det?
en gång sa jag mamma till min kompis max :(
:( En gång sa jag Mamma till en snygg tjej den snyggaste
jag kallade min rektor en gång Farfar :(
en gång skrattade jag så mycket åt ett skämt i skolan så jag ramlade av stolen
Ööhhh.. säga mamma till våran fröken och pappa till en magister i skolan.. Och en gång, så ramlade min kompis ner från klätterställningen (faktiskt hög!!!) Då sprang jag till en magister och skrek : PAPPA!!! PAPPA !!!! _____ har ramlat ner från klätterställningen!! ^_^
Det sissta tror jag inte på det med pappa pappa
jag gick nästan in i killarnas omklädings rum innan gymmpa lektionen... :P
och nästan tappat handduken när jag bastade i skolan med nästintill hela klassen...
extra pinsamt för mej som är den mest utveklade tjejen i klassen...*generad*
hehehe så händer det med mig också jag är en skratt leksak typ.en gång skrattade jag så mycket åt ett skämt i skolan så jag ramlade av stolen
jag halkade i på en söndertrampad schampoo flaska i omklädningsrummet och ramla ner i en bänk och slo i sidan av magen
samma lektion så misslyckades jag att fånga en Frisbee på en genomgång och fick den på patten. han som kasta den kastade den ashård
hehe :lol:
Min kompis i 2:an:
Vi hade svenska lr nåt..
Vi skulle säga vad våra husdjur hette. (om vi hade några)
Vet att hans hette Fido..
Vet att han sa: "Min hund heter Fido"
Då sa en annan(en konstig och mystisk ^_^ person):
"VA?!, känner du Figo?"
är det pinsamt om du nästan gjort de? :huh:jag gick nästan in i killarnas omklädings rum innan gymmpa lektionen... :P
och nästan tappat handduken när jag bastade i skolan med nästintill hela klassen...
dom kanske fick en skymt av dom "utvecklade brösten..." ;)(Kassler @ 01/09-2004 19:23:31)jag gick nästan in i killarnas omklädings rum innan gymmpa lektionen... :P
är det pinsamt om du nästan gjort de? :huh:
Min var när jag spelade pingis och förlorade mot en mindre bra tjej på pingis det var asa pinsamt dom sa att det var skam för klassen :unsure: Och jag tillhör dom lite bättre i klassen på pingis
På tyska-lektionen:
Man skulle säga hur gammal man var så råkade jag säga dreizig(trettio) istället för dreizehn(tretton). :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in