Bäreta nåt som har hänt er eller nån annan som är pinsamt?
Pinsamt
Har gjort miljontals pinsamma saker....
visat mina kalsonger
Mina kallingar ramlade ur min gympa påse så nårra stycken så det.
Jag har gjort många pinsamma saker, det måste alla ha gjort
Fjärta i klassrummet :P
kanske det.Men i så fall kommer jag inte ihåg det.
Mina gympashorts ramlade av när ja sprang runt :(
I ettan var det en i min klass som glömde och ta på gympabyxorna...
Sen hörde jag att en i en klass över mig glömde ta på badbyxorna innan han gick ut.....
Ja tappa brallorna i klassrummet *generad*
Redovisat ett projekt med öppen gylf:wacko:
ehhh ja har typ gjort 5000 pinsamma saker, tex råkat sä "o va hon e snygg" när hon bara står brevi mej...
men ja gör pinsamma saker hella tiden.
samma här, men jag tycker dom inte är pinsamma, jag och min kompis gör sånt hela tiden..
ja jag gör så många såna grejer som anra skulle tycka va pinsamt, men de e inte pinsamt för mej...
min kompis stog vid dörren med en handduk sen så tappade han den och några såg :D
Tjejer eller?
i skolan idag.en kille i min klass skulle ta på sig kalsongerna efter gympan.och så skulle en gå ut.då stog några små tjejer utanför.
En gång när några i min klass och jag lekte utomhus så gick jag i kattskit!!! :unsure:
min kompis hade öppen gylf på skolfotot. men mina byxor gled av på en gympa lektion.
I min klass så hade vi gympa så skulle jag gå därifrån och då så stod en polare till mig helt naken bakom mig, det visste inte jag, men så öppna jag dörren och våra tjej klasskamrater står utanför och han blottar hela sin buk och sin ni vet vad syns, och hela j*vla klassen skrattat åt det nu i 2 år, inte fatt jag menade det, och sen så har han (samma person) klantig som sattan sakt rakt ut vem han älskar inför hela skiten i en microfon på skoavslutningen, och det var inga fina ord han så :)
Har bara spytt på nån i lekis.