Pooontus Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Tjena! Jag köpte Daxter igår, har kommit 8% men vet inte vad jag ska göra nu, jag är i ett hus med han typ chefen eller vem han nu är. "City streets" heter det där jag är, snälla hjälp mig kommer inte ur huset! Måste man klara första drömmen för att komma vidare? För det är vid den jag är nu. Enormt tacksam för svar B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Är det en "gul stråle" på sängen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 har du gjort uppdraget med svävaren som ligger åt höger ifrån sängen!? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Tjena! Jag köpte Daxter igår, har kommit 8% men vet inte vad jag ska göra nu, jag är i ett hus med han typ chefen eller vem han nu är. "City streets" heter det där jag är, snälla hjälp mig kommer inte ur huset! Måste man klara första drömmen för att komma vidare? För det är vid den jag är nu. Enormt tacksam för svar B) Ja,så är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zunial Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Jag har samma problem men jag har klarat drömmen men gubben vill inte prata med mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
payda Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 du ska inte prata med gubben du fortsetta till de saker som finns po minimappen ner du gor ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg