Otzi Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 måste man ha det vanliga hl2 istället för hl 2dm?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 NEj men du får fler props(saker) med et men dom kan man ladda ner =) så du behöver det int :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 jag laddade ner det på filefront...det kom aldrig upp på steam! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 NEj men du får fler props(saker) med et men dom kan man ladda ner =) så du behöver det int :P Helt bäng i huvudet? Du behöver HL2! Oh may gosh. Ditt fel om att det inte kommer upp i steam listan är att du inte har hl2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 man behöver inte ha half life 2, de enda man behöver är ett spel (valve-spel) som är baserat på source-motorn, min kompis laddade ner hl2 demon från steam o då får han skitmycke props o ragdolls! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 vet ni nån sida som man kan ladda ner det (inte steam) ..det jag laddade ner på filefront kom aldrig upp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TWeeXX Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 www.download.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg