klister92 Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Jag undrar om man ska köpa t.ex. Excite truck som flera har tipsat om eller mario fotboll ni vet. det verkar också välgigt kul . På det kan man ju köra online också. Eller ska man vänta på SSbb som verkar vara as coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) Jag undrar om man ska köpa t.ex. Excite truck som flera har tipsat om eller mario fotboll ni vet. det verkar också välgigt kul . På det kan man ju köra online också. Eller ska man vänta på SSbb som verkar vara as coolt. :meddum: enkelt val om jag fick välga en bland dom tre skulle jag venta på ssbb om man fick välga två så ta mario fotboll och ssbb Redigerat 12 Juni 2007 av Link95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Wario ware smooth moves :P äger! Om du är snabbtänkt så köp det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Jag tänkte på både fotbollen och ssbb men ssbb kommer ju inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 18 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 när kommer ssbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 (redigerat) SSBB har inget release datum. De kanske inte enns kommer detta året. Redigerat 18 Juni 2007 av BigB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.