Snorlax13 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 jag har fifa 07 åckso Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Pokémon sapphire Fast jag har lite till vanliga Game Boy också det är dom här: Pokémon guld, Super Mario Brothers, Nått cross spel orkar inte titta vad det står också har jag Dinosaurer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Super Mario bros. Deluxe (till gbc) Classics nes: Super Mario bros. Garfield: The search for Pooky Super Mario Advance 4 (SMB3) Super Mario Advance 2 (SMW) Spider-Man 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RobertoAuld Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Jag har: Pokémon Emerald Och Pokémon Sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 ska sälja mitt men ändå: Har gba sp och 5spel: Pokemon Guld Pokemon Ruby Pokemon Fire Red The legend of zelda: the oracles of ages Donkey Kong: country Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Vilka spel har ni till gba? Jag har: 1.Golden SUn The Lost Age 2.Pokemon Ruby 3.Metroid Fusion 4.Pokemon Sapphire(har varvat båda) 5.Dragon Ball The Legacy Of Goku 2 Det var alla. Ska köpa Swords Of Man :) Jag har följande: Super Mario Advance Super Mario Advance 2: Super Mario World Super Mario Advance 3: Yoshi's Island Super Mario Advance 4: Super Mario Bros 3 Mario Kart: Super Circuit Wario Land 4 The Legend of Zelda: A Link to the Past/Four Swords The Legend of Zelda: The Minish Cap Metroid Fusion Metroid Zero Mission F-Zero GP F-Zero Maximum Velocity Kirby Dreamland (kan inte hela namnet) Banjo-Kazooie Grunty's Revenge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Pokémon Emerald och pokémon Fire Red. Spelar dock inte längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Pokemon Sapphire Pokemon Ruby Pokemon Emerald Ty 2 (eller vad det är, heter nåt med rescue) Pokemon Firered Sen minns jag inte mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 jag har super mario world 2 och spyro. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg