minun Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) hur får man missingno i emerald? är han farlig för spelet? Redigerat 12 Juni 2007 av minun Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Under förutsättning att han finns i emerald, tror dom borde ha fixat det vid det här laget, så är han nog ganska säkert farlig för spelet. Om du skulle stöta på honom, så fånga honom inte, det har fått spelet att krascha för vissa personer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minun Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Men jag tar risken! hur får man den?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke_johannes Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Men jag tar risken! hur får man den?????? haha du e dum i huve (om du har ett) :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minun Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 JAG VILL VETA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 om du fångar den så lär den fly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 KAN DU INTE GOOGLA ELLER!!! KAOS BARN http://www.supercheats.com/gameboyadvance/...lkthrough14.txt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg