BagLady Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Jag har 4 punkter (insekter) kvar i staden. Har eldat upp ett hus, fått någon mer genom att klättra in genom tak och dy. Tycker att jag gjort allt för att få tag i dessa kryp men inte,, finns det några tips hur man kommer åt dem. Hälsningar från en gammal dam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Har du gått på taket och letat där. Till vänster uppe i bergen ska man elda upp ett hus. det börjar brinna när man är inne i det typ. Man ska gå upp på lådorna längst ner i byn till vänster och gå sedan upp dit. Det är två punkter " flug saker " i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BagLady Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Tackar,, :gitarr: Nu har jag rensat bort krypen och vandrar vidare........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Det var så lite så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.