ajar Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 1. Vilket gäng är svårast att besegra? 2. Hur höjer man procenten att lyckas när man dödar än gängmedlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) 1: Jag tycker att Asian Shai Gen gänget är svårast! 2: Jag vet inte exakt hur procenten förändras men om man till exempel dödar en vapenhandlare så får gänget mindre eldkraft! ;) :cool: Redigerat 13 Juni 2007 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 1: Shai Gen är svårast. 2: Jag tror det är så att ju högre skills man har, ju högre procent. På storbossarna höjs den genom att du dödar småbossarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Ok, jag har fyra stjärnor på styrka och agility, tre på vapen och en på kör och sprängförmåga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 1. Shai Gen 2. Döda små bossar för att höja chansen att döda "The king-pin" (den sista gängbossen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Har klarat Los Muertos och Volks nu. Vad händer när man klarar av alla tre gängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Har klarat Los Muertos och Volks nu. Vad händer när man klarar av alla tre gängen? Ingenting, du kan åka omkring och försöka hoppa igenom stunt ringar, vinna race, starta om osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Om man startar om, har man då kvar alla sina skills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Om man startar om, har man då kvar alla sina skills? Spelet sparas automatiskt över den senast sparade filen när du går upp en level på dina skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Jo, men om man klarat alla gäng och startar om har man du fortfarande sina skills kvar eller börjar man om helt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Om du startar om så försvinner allt, men jag har hört att det ska komma någon uppgradering så att man kan få tillbaka alla fiender! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Det finns en updatering av spelet som du kan ladda ner med Live Silver, gratis, och det gör att alla gäng och bossar re-spawnar och du har dina skills kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.