degge Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 har ni det? vilken level? :D jag har två gubbar en argonian i 26 och en argonian i 24 nån som har shivering isles? jag hade en char som var lvl 29 men kastade ut han för att en gubbe (som inte gick o döda) följde efter hela tiden o de var sjukt störigt :P min nyaste e lvl 32, snart 33 breton warrior :) Citera
Harold Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Skrivet 29 Oktober 2007 (redigerat) Adoring fa n? Redigerat 29 Oktober 2007 av Eldapa Citera
ajar Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Skrivet 29 Oktober 2007 En argonian i Lv.37 och en Redguard i Lv.4 som jag började spela med i förrgår. Gjorde en ny karaktär pågrund av att Thieves guild uppdragen buggat sig på den andra. Famine: Man kan inte självutnämna sig till en expert på något. Okej, man kan göra det men förvänta dig inte att folk ska tycka om dig mer för det. Citera
OmenChild Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Skrivet 31 Oktober 2007 Ras: Mystic elf Level: 57 Guildmaster: alla Shiv isle & knights of nine: Ja Class: Necromancer + Battlemage + assassin = Lord of Destruction Citera
Gäst Zakakiro Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Skrivet 31 Oktober 2007 Jag har det bara på Xbox 360, bättre grafik, jag funderar på att köpa Shiverling Isles (elr hur de stavas och Knights of the nine :) slutade spela Oblivion när jag fick Saint´s Row, men klarade det på nåra dagar, har intet favorit spel nu -.- har klarat alla uppdrag på det vanliga oblivion ,, tröttnat.. förutom dark brotherhood* :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.