DarkNicke Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Snälla, jag behöver hjälp på Pokémon Pearl för jag har befriat dom där 3 Pokémonen som Team Galactic hade, vad ska jag göra efter det? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 jag hadde också problem med det men jag kom på det men tyvär har jag glömt av det eller du ska gå i den långa gråtan och där någon stans ska man kunna gå ut och det är snö sen ska du gå vänster tror jag och sen hittar du en gång.du ska inte ta rock climb upp till en annan ingång där det är ett vatten fall men sen men du går in i den gråtan så kommer du att möta lite team galantic kan inte stava och sen tror jag att du kommer upp till palika den på fram sidan på spelet så och säg till i fall du inte fattar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Du ska till Spear Pillar (som ligger i Mt.Coronet) och möta Palkia.Du ska gå från Hearthome City (Inte Celestic Town för då kommer du fel).Jag hoppas du hittar vägen genom den är ganska krånglig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNicke Skrivet 14 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 TACK, TACK OCH ÄNNU ETT TACK!! ni är ju för snälla!! :) kan ni säga hur man får Rock Climb? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 du ska åka upp till snow point city sen går du ner mot acuityLake front och ner till rute 217 å sen får du gå runt lite å sen hittar du ett hus och där utan för står en kille eller tjej kommer inte i håg men sen pratar du med den utanför huset och sen med han innanför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNicke Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Taaaaack !! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 har du kommit på det annars kan jag förklara bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg