Gäst jesper93 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 (redigerat) hej jag har precis kommit till sanfierro på gta sanandreas och så har jag fått ett uppdrag som heter new model army av Zero men hur klarar man det uppdraget??? snälla hjälp:( blir galen om jag inte klarar det:( :angry: :evil: :evil: :( Redigerat 16 Juni 2007 av jesper93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Vilket är det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 (redigerat) man är en liten helikopter som ska föra en bil framåt och banan heter no mans land på svenska blir det inge mans land:( det är as svårt har försökt att klara det flera gånger men utan resultat gjorde som han sa åt mig men förlorade fattar ni inte vad jag menar så klicka på länken nedan så vet ni hur uppdraget går till :( :evil: Redigerat 18 Juni 2007 av jesper93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Det där minns jag, klarade på andra försöket ;) Man ska ju plocka upp dom dära grejerna som blockerar bilen när han kör. Hämta plankor och lägga där det är "hål". Och hämta bomber att släppa på pansarvagnarna. Du hittar allt där man startar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 (redigerat) jag har en fråga hur styr man helikoptern? har gta sanandreas på xbox nämligen :( :( Redigerat 19 Juni 2007 av jesper93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Omg du har gjort 2 st topics för att fråga samma sak = Onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 hur man styr.... med vänster spak: om du trycker den framåt åker helikoptern framåt. Om du trycker den bakåt, så åker den bakåt. håll in svart knapp för att styra åt höger och vit för vänster. För att åka neråt håll in L. För att åka uppåt håll in R. tror det är så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg