Animal Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Är Xbox bra? Jag har GameCube och det värkar äga sönder Xbox!tack för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 xbox äger så jä'''a stort jämfört med gamecub så att gamecube är lika bra som gameboy(första utgåvan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag har båda två o jag tycker att Gc har roligare spel och så men ett X-Boxe myckert snabare och man kan ladda ner spel till den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 xbox äger så jä'''a stort jämfört med gamecub så att gamecube är lika bra som gameboy(första utgåvan) ok xbox har mer kriks spel men gamecube äger ändå sönder xbox (och game boy så klart) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 vadå bara för att du gillar barnspel från 1-3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Det finns annat än barnspel också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Är Xbox bra? Jag har GameCube och det värkar äga sönder Xbox!tack för migXbox är jvligt mycket bättre en GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) vadå bara för att du gillar barnspel från 1-3 visst jag spelar inte dom spelen... jag spelar typ bond och snowboard spel och zelda spel och mario spelen!!! Redigerat 1 Mars 2004 av Mr.Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Det finns annat än barnspel också! faktist så gör det det ju så det så men jag gillar mest x-box och ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Xbox äger sönder PS2 och GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 säg vad som e bättre på gc än på xbox.......det e ju omöjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 men ps2 suger!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg