Gäst 55_66 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Hej jag undrar hur man skaffar det svarta temat hur gör man egentligen? Det finns inget sånt på yourpsp.com eller någonstans! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 det är som en hack som finns på b.l.a dl.qj eller vad det heter men jag kan säga att temat är onödigt efter som det kan skada och vissa funktioner på de nya firmwaren inte tillåter temat och då blir ikonerna blandade så jag rekomenderar hellst inte det här. en fråga: vilket firmware har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 3 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2007 Aså förlåt att jag svarar sent men menar du inte vilken uppdatering? i så fall har jag 3.40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Aså förlåt att jag svarar sent men menar du inte vilken uppdatering? i så fall har jag 3.40 jo exakt! osäker på att ditt firmware "uppdatering" ska funka till teman på psp:n.laddade ner till psp men funkade inte! har 3.51 men ska nergradera tror ja! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 det är en sak du går in och ändrar.. inget farligt som andra killen sa men du måste ha custum firmware tyvärr så kan du inte ändra det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 andra killen??? ja menar att det är farligt för ett vanligt firmware som inte är custom men ja var osäker på det där med oe- o.s.v så tack för ööö info paranoxx. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Ehhhh... hursomhelst tack för hjälpen :cool: tror jag :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 ja varsågod om du fick någon hjälp! (skriver åt paranoxx) eftersom att det var han som hjälpte dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Om TheCheater inte rekomenderar svart tema så får jag nöja mig med ljusgrönt tema <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 ljusgrönt???? jag har valt blått tema men eftersom jag har wallpaper vilket du kanske inte har så tycker jag inte att du ska sura på mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 ljusgrönt???? jag har valt blått tema men eftersom jag har wallpaper vilket du kanske inte har så tycker jag inte att du ska sura på mig Jag surar inte! Ifall du inte rekomenderar svart tema så rekomenderar inte jag heller det :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 ljusgrönt???? jag har valt blått tema men eftersom jag har wallpaper vilket du kanske inte har så tycker jag inte att du ska sura på mig okej, sorry!!! men jag antar att teman kan va snygga men... somjasa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg