Gäst Kazekami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Spel: MGS: Portable Ops (skit kul) Naruto Ultimate Ninja Heroes (också skit kul) Spiderman 3 ( njaa, lite för lätt) SEGA mega drive collection ( tråkigt) GTA: Liberty City Stories ( 1% roligare så skulle jag ha skrivit skit kul) Filmer: TMNT ( bra action ninja animerad turtle film) Tillbehör: 4 Gb minneskort USB kabel med USB laddare Vanlig laddare Rengörings duk UMD skydd PSP protector kit Redigerat 1 Juli 2008 av Kazekami Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag har inte än, men funderar på att köpa en psp. Då ska jag nog ha med 1. Clank - secret agent 2. Något skydd (carry case?) det är vad jag tänker mig nu :) och du kazekami, vem känner inte igen Teenage Mutant Ninja Turtles, finns flera spel och filmer om dom. Så vad heter den filmen du har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 TMNT :D den heter så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Spel:LocoRoco,Tekken och Need for speed Carbon. Tillbehör:Minneskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Delar spelen med brorsan, vi har Final Fantasy: Crisis Core och Secret Agent Clank. Jag har ett 4 GB minneskort och en laddare, sedan har jag en plast som sitter ovanpå skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Trodde inte denna tråden fanns längre, men eftersom den gör det så uppdaterar jag min lista: Spel: GTA Vice city stories World series of Poker Over the Hedge: Hammy goes nuts (och ja, det är faktiskt roligt) <_< Daxter Gudfadern Free Running Family Guy Need for Speed Most Wanted (riktigt kul) Need for Speed Underground Rivals (skit ful grafik) The Simpsons Game (bäst, helt klart) Spider-Man Friend or Foe (njaee, sådär) NHL 07 (riktigt kul) Gun: Showdown (riktigt underhållande) Splinter Cells Essentials (mest för att göra samlingen komplett) Filmer: Gisslan (bra film, helt klart) Kill Bill 2 TMNT (fortfarande inplastad) :rolleyes: Tillbehör: Minnesskort 2 GB (fullt ;) ) Carry Case Billaddare Movies on PSP (ja, filmer till sitt PSP) Ska nog inte köpa mer saker till PSP, möjligtvis God of War- spelet, men har inte bestämt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joinapolarn Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Spel: Fifa 08 Fifa 07 The Sims Castaway The Sims: Pets Need for speed Own the city Loco Roco SSX on tour Tony hawk project 8 Tillbehör: Laddare 2 GB minneskort USB kabel Högtalare 512 Mb minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 spel: Killzone Beats Fired up och några till tillbehör:väska 4 gb minneskort putsduk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 2 Gb minneskort Ratchet and clank: Size matters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Jag har Tekken , burnout, God of War, NBA , Scarface, Free Running, Fifa , GTA, och några till sen dom vanliga tillbehören och 8 GB minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 22 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2008 Spel: The Simpsons Game Mx vs ATV: Untamed (stavnig) Daxter Tillbehör: Bil laddare Dator laddare Vanlig laddare USB kabel UMD-Case PSP-Case 6mb minneskort 1gb minneskort har inte orkat köpa nya spel för ska flasha och skaffa CFW så ska köpa massa 1-2gbs minnneskort och ladda ner spel... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 oh gash, nu kom jag och tänka på att jag har ett PSP men jag har abslut ingen aning om vart det är ! :lol: Har bara, "The sims 2" "Sagan om ringen" spel och ett till där man är ett skelett eller nåt liknande ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg