Backspace Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 I Swamp Palace finns det eld ormar som jag undrar hur man dödar! Snälla säg det! Och om det inte går så undrar jag i så fall hur man får bort det där vattnet som hindrar en att gå igenom nästa rum om ni förstår vad jag menar! Snälla! Jag behöver hjälp! :(
Shadow of Darkness Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 I Swamp Palace finns det eld ormar som jag undrar hur man dödar! Snälla säg det! Och om det inte går så undrar jag i så fall hur man får bort det där vattnet som hindrar en att gå igenom nästa rum om ni förstår vad jag menar! Snälla! Jag behöver hjälp! :( vilket zelda spel ?
KNASEN Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 dom går inte att döda, och man ska gå ut ur templet och andvända spegeln och gå in där och dra i en spak
Backspace Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Februari 2004 dom går inte att döda, och man ska gå ut ur templet och andvända spegeln och gå in där och dra i en spak Men jag pratar inte om det! Det är ett annat ställe som är så svårt att förklara! :(
Rekommendera inlägg