gameplayer Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Jag har skate på ps3 och thpg demo. SKATE bara så du vet har skate ''flick it'' kontroller det betyder man hoppar inte med kryss man tar höger spaken ner och tar upp den åt ett annat håll. så man kan planera bättre och så e det inte så många knappar. r2/L2 grab.kryss eller fyrkant fart trekant inget circkel special (te.x christ air håll in R2/L2 och circkel så blir det en christ air eller om du ska göra en coffin (ligga på brädan) håll in L2 R2+ circkel THPG tja jag har inte så mycket att säga om det för alla tony hawk spel tycker jag ser likadana förutom att skate är för de som gillar realism och thpg för de som spelar för att det är roligt med ovärkliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Skate-fördelar: Flick-it kontrollerna Grafiken Ställerna Spelkänslan Tony Hawnk: Gammalt och skönt spel Vem vinner: Skate, Med 100 % medans proving ground är på 30 %. Testa proving grund demoit, fy ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Skate fördelar, Flick it, helt nytt model av spelande inom skateboard, en skön känsla när nåt completes tex trick. tävling inom X games (som är en riktig tävling) du blir sponsrad och anntar att du låser upp speciela just sponorens skate park. Tony hawk proving ground. Dubbelt så många trick, välja mellan Vert, pro, insane typ. som alla har egna förmåger,. du får Nail the trick/grab/manual. Vert = Tävlingar komma med i tidningar. Pro = Göra Demos (alltså du åker sedan filmar du sedan gör du ett video av det med många funktioner), Insane = Bygga, typ göra crazy saker. Resultat 64% skate, 36% tony hawk proving ground, (Tony hawk förlora för dom bör vänta mer en 1 år till innan detta spel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Dra inte upp gamla trådar i onödan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Dra inte upp gamla trådar i onödan...den låg nästan högst upp på listan.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Tony Hawk- Man trycker på kryss från ett tak 25 meter upp i luften och sen på O och till vänster så gör man en indy på 150 meter! Dåligt. Skate- Man drar höger analogspak ner, och sen till vänster så från ett tak på 25 meter upp i luften sp trillar du förmodligen. Skate är MYCKET verkligare, Tony hawk-spelen är så uttjatade, dom har inte ens ändrat kontrollen. Skate banorna är ju Grymma! Håller på skate till 100%. Köpte THPG till ps2, det sög! Bytte in det efter 7 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 thpg suger skate äger har båda men ifall man gillar att ställa en qp på tågrälsen så man åker upp på den är det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 EA Skate såklart! Skilnaden mellan skate och alla andra skateboard spel är att det är Ragdoll gubbar, som halo 3,Gta IV och Half-life 2. Alltså om du krockar så flyger du slumpmäsigt och landar slumpmäsigt. Mycket kul! Om du inte fattar vad jag menar, kolla in det här ;) :EA Skate - Meat Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Verkar ju kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Superkudden Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag har Tony hawks proving ground och skate. Jag tycker att THPG är bäst. Skate är en så stor härmning av tony hawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Tony Hawks Proving ground tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 förut var det tony hawks (inte 8an pratar jag om) nu är det skate, tony hawk är för tråkigt nu -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.