💬
Logga in
Fuska.se

Era Stora Sport Ögonblick?

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vilka är era stora sport ögonblick?

Jag har nog tre stycken som jag kommer ihåg och här är dem: OBS: Sakerna som jag skriver här är egentligen inte så viktiga, men det var kul att göra

För två år sen i hockeyn: gjorde jag det avgörande målet mot ett lag när det var trettio sekunder kvar.

Iår: inte för så längesen gjorde jag hattrick i en fotbollsmatch. Och samtidigt blev jag matchhjälte där också, när det var ca 5 sekunder kvar gjorde jag mitt tredje och avgörande mål.

Skogsbo cup: Gjorde nog mitt snyggaste hockeymål. Fick pucken på våran offensiva blålinje, tog den åkte fram mot målvakten; lägger bak pucken på skridskon sparkar fram den igen på klubban och gör mål.

När vi krossade laget som ledde i serien i innebandy med 13-3 XD vi vann serien tack vare den matchen <3

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

När vi krossade laget som ledde i serien i innebandy med 13-3 XD vi vann serien tack vare den matchen <3

hehe, 13-3.

Nivå 0 · Nykomling

När jag blev två i sverige i klassen L11 i luftgevär i en tävling.

Nivå 0 · Nykomling

Ystad 20 maj, jag vann en karatetävling med bland annat danska brunbältare med i tävlingen :D

18 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

1 stor sport ögonblick

Det var ungefär 1 månad sen när jag kom etta i en springtävling på skolan, jag är faktiskt jätte nöjd. :D

20 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

För två veckor sedan vann mitt lag en cup i Norge överlägset. Vi vann alla åtta matcher och släppte in två mål.

21 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

När jag fick mitt Gul-Vita judo bälte ^^

När jag servade ett serväss i en tennismatch, tack vare det kom jag trea i tävlingen. =) Det någon gång innan sommaren 2005.

Och när jag var mindre vann jag en karatetävlig för 15åringar, jag hade en stor begåvning till den sporten. Jag var 4 år då. Min tränare sade till mig att om jag fortsatte så skulle jag vid 12-13 års ålder få anlita en specialtränare(nån karatemästare från Korea eller nått) för att fortsätta. Det var ingen som annars skulle kunna lära mig något.

Det där med karaten är helt otroligt, men det är sant. Jag slutade träna vid 6 års ålder.

24 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

The Executor, det var inte alls dåligt! :D :) B)

Nivå 0 · Nykomling

Första gången jag kom till pingis DM.. Må så vara att jag åkte ut där direkt men att bara spöa klassen efter att varit den mest värdelösaste spelaren till att bli den bästa.. Det kändes rätt bra.

25 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

kanske när jag kom 2 på 80 meter häck i norges största friidrottstävling

26 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

kom trea i herrjuniorer B i danmarks största(nordens tredje största tror jag) bordtennistävling.:D

jag tror man skall vara mellan 15 och 17 el 18 för att va me där :).

2 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling

eller kom 4 på världsungdomsspelen på Ullevi (skandinaviens största friidrottstävling) på 100m häck

är 4 i sverige med den tiden nu

surt att missa pallen med 13 hundradelar (15.35 mot 15.22)

Jag e 2.5 sekunder långsammare än susanna kallur :P

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

4:a i Sverige är absolut inte dåligt!!

Nivå 0 · Nykomling

go chip!

Vann en av sveriges största handbollsturneringar på gräs

Nivå 0 · Nykomling

Det var när jag slutade med allt vad sport heter.

Det är mitt största sportögonblick. :')

Nivå 0 · Nykomling

Vi vann vår serie och jag gjorde mest mål. I den näst sista matchen så låg vi under mot dom som låg 3:a med 1-0, och jag tänkte att vi måste vinna den matchen för att vinna serien så jag började diva:P

Då gjorde jag 5 mål i den matchen:D

När vi mötte dom som kom 2:a så gjorde jag mål i sista anfallet så att vi vann med 3-2. Vi vann vår serie med 1 poängXD

Nivå 0 · Nykomling

när jag fick mitt orange gröna judobälte ^^ :rambo:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in