CVA Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 hallå jag behöver ett nytt grafik kort men är inte så bra på attt veta vilket som är bra. vill kunna spela ganska krävande spel på högsta grafiken t.ex company of heroes och rainbow six vegas jag har Radeon X1300 Series och kan inte ens spela rainbow six på lägsta jag har kört test på olika spel på http://www.systemrequirementslab.com och jag har klarat alla spel med allt utom grafik kortet så jag skulle vara glad om några tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Geforce 7600 GS 512 mb kort..det är bra för mig =) eller bättre som Geforce 8600 GT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 om man ska spela ska man inte ah ett 8600 utan då ska man satsa på ett 8800 gts eller gtx de är inte särskilt dyra just du får ett 320 mb för ca 2500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.