GangsterTwist Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 I år kommer det otroliga spelet Brother in Arms Hells HighWay ut! Har sätt Presentationer om det i Youtube. Allt verkar nytt och troligen ett av dom bästa First Person Shooter någonsin. Grym grafik och otroliga ditaljer. Jag undrar när det kommer ut och om nån här ska köpa ? :cool: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Är Brothers In Arms i förstaperson? Det är väl i tredjeperson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 de andra har varit fps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Det kommer under de 4:e kvartalet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Nej det är First Person, fast man kan gå ut i tredje person när man tar skydd mot väggar osv. Obs: Detta är va jag tror!. Gud va dyrt 599 kroner kostar det typ :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 alla nya spel är så dyra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foley Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 so? det är ett skitt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 so? det är ett skitt bra spel För mig är det när jag nyss sprängde allt på min nya skat8board..Men jag kommer också köpa ett nytt spel före detta spel så jag tycker det är lite dyrt. Thats so. Skit stavas med 1 t :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Nej det är First Person, fast man kan gå ut i tredje person när man tar skydd mot väggar osv. Obs: Detta är va jag tror!. Gud va dyrt 599 kroner kostar det typ :angry: när 360 va ganska nytt kostade spelen 699 och det e 100 kr dyrare :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.