Gtakillen Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 hur får man chicken cow armor och andra bra items som capes helms belts neckles mm. :D :medieval: snääääälla svara snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Köp Chickencow armor i Cyseros affär för DC. Capes, necklaces, belts, helms och rings och så kan du köpa eller få genom speciella quests. Du kan köpa vissa med defenders medals, och ringar kan du få i vissa vanliga quests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bling Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 men dc e members Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Jag skulle ana att du e ganska ny ,jag vet ett bra quest som man får halsband å bälten å ringar, Gå till robinas zone och där gå till questen the mill det är bara gå rakt ner i korsnigen erl vad det heter där är the mill,Om du inte får det på direkten försök igen,där fick jag mina första bälten, halsband ringar där. Om du går till amityvale så står det en tjej där (heter thursday) där kan du få helms,belts,necklases,capes men du måste ha en thursday pedant och det får du genom att gå in på quests och sen väljer du den första när du gjort de questet kommer du få 1 pedant och då kan du välja mellan på hennes shop asså belt,necklase,cape,helme du kan göra det flera gånger så du får allt men det är inte direkt ett så lätt quest tror jag om man är på låg lvl :D hoppas det hjälpte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 men dc e members DC är Dragon Coins, som du kan köpa för RIKTIGA pengar. Vad menar du med att de är "members"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 amulet o orka slösa RIKTIGA PENGAR MOT FALSKA PENGAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.