Shockwave Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 http://www.dzarchive.com/iragination/clips/games.php den här hemsidan är det två bra megaman spel. det längst ner är roligast tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 inte så bra spel var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 inte så bra spel var det tycker du inte att fierman vs bass är kul!det går ut på att skuta bass i luften . alltså han får inte nudda marken. jag har hunnit 74 träffar utan att han har nuddat marken sänn strök han med. det andra spelät är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 går det att spela med vanligt modem...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 går det att spela med vanligt modem...? ja det kan man men det tar längre tid och det kan lagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vad är lagga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag skörde mot bass och jag klara honom utan nån skada men jag fick svinlite poäng :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag fick rank SHY när min max combo var 18. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag skörde mot bass och jag klara honom utan nån skada men jag fick svinlite poäng :angry: det går inte att bli skadad. så fort du nuddar honom flyger han iväg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Men vad sägs om mitt jag nuddade inte han ens och fick 18 combo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) han hoppar ju undan om du kommer för nära. ni vet väll att ju högre rang man får desto mer av filmen får man se. jag har sätt hela :lol: //EDIT, tryck på ändra, skriv inte 2 inlägg på rad. Redigerat 11 April 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag fick 7 combo :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.