Nogger Mint Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 ni vet väll att ju högre rang man får desto mer av filmen får man se. jag har sätt hela :lol: Vilken film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 (redigerat) film och film. menar när man klarar bass ser man en liten "film". där bass sitter på marken blåslagen och iriterad. ju bättre rang du får desto mer av "filmen" får man se. Redigerat 17 Mars 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Okej fick 22 och blev lazy jag är för f*n inte lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 31 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 (redigerat) enligt dom var du det :lol: men det är en bra början. Redigerat 31 Mars 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 jag fick 40 och rookie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 (redigerat) det är bra. jag gillar när det kommer roliga ljud specielt när bass skriker som en tjej :lol: villken är ert favorit ljud? Redigerat 1 April 2004 av Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 vad är lagga :P lagga betyder att det kan hacka lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Brasken-Fnask Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 ni vet väll att ju högre rang man får desto mer av filmen får man se. jag har sätt hela :lol: Vad händer, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Rookie har jag fått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Dom var ju sämst :( Jag gillade dom inte... svårt jag trodde bass var som en ballong eller nå sånt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (Brasken-Fnask @ 03/04-2004 22:16:18) ni vet väll att ju högre rang man får desto mer av filmen får man se. jag har sätt hela :lol: Vad händer, då? jag kan inte berätta precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 BErätta vad?????? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.