Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Dåligt om de bara släpper det till PS2 för den konsollen är inte bra.Borde släppas till PC skulle passa in bättre där tycker jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 det kommer 10/22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag har hört rykten och läst på gtasajten.com att ett nytt Gta spel kommer komma snart till Sverige(kanske om några månader eller år). Det nya GTA splet heter Grand Theft Auto:San Andres. Hoppas att det är sant vet det läste det på gtaportalen.nu eller vad sidan hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag har hört rykten och läst på gtasajten.com att ett nytt Gta spel kommer komma snart till Sverige(kanske om några månader eller år). Det nya GTA splet heter Grand Theft Auto:San Andres. Hoppas att det är sant det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Idag var jag inne på EB Games(en spelaffär) och fråga om det kommer komma nåt spel som heter GTA:San Andres, och dom sa att det finns ett spel som heter så och det kommer komma den 22 Oktober! :lol: , så passa på att spara era pengar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Spara NU nee det kommer ju massor av spel som är skitbra innan ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Men åhhh!!! Jag får mail från rockstar om spel innan dom kommer ut, dom informerar mig om spel... och där står det att det ska komma till PS2 o xbox tror jag så sluta skriva i PC forumet det kommer inte till data i oktober ni får iaf vänta till 2005 som har PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 min kompis har ett demo av gta:san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta N Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 hoppas att spelet kommer! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag har fått demot av gta:san andreas nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_GTA_Dude Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jupp det är sant.. o att det ska komma ett online spel om GTA med.. När då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 kommer förmodligen lagga sönder på en enda överbelastad server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.