Data nörden Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Jag tror att det är ett Gta liknande spel, att man känner sig fri helt enkelt! :) Citera
incognito Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Det enda som kommer vara dåligt med det är att man måste betala nån kostnad i månaden. Citera
j0hn Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Skrivet 29 Februari 2004 Jag tror att det kommer bli ganska bra.. När kommer det? Det värsta är som sagt att man måste betala för att spela det! Sånt suger.. Sen har jag inte råd att betala en massa i månaden för ett spel! Citera
Data nörden Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2004 Måste man betala?!! Eller menar ni att det e online så man måste betala, om man måste ansluta? Och det kommer i år(Såg det på en skiva som jag fick med i min speltidning) Citera
Ytterman Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Skrivet 2 Mars 2004 Äh, fråga morsan eller farsan om dom kan betala 100 spänn i månan på sitt kort, så ger ni dom bara 100 spänn sen. Funkade utmärkt när jag spelade Ultima Online. Och självklart ska jag köpa Mx0, kommer nog bli ett av de bästa spelen någonsin. Citera
Data nörden Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2004 I såna fall har dom tagit iden från mig! :angry: Citera
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 en del internet spel kostar för att de skall kunna hålla i gång servern hela tiden t ex när WoW kommer ut måste man betala för annars skulle det bli ett tråkigt spel små världar där bara några kan joina isstället har de gjort så man betalar och det är en stor värld där 5,000pers kan joina tror det va så Citera
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 kan nog också betala lite för att få spela online Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.