knipan64 Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) karta här finns alla ställen att hitta i oblivion utom oblivion gates ps.tryck på se hela karta Redigerat 20 Juni 2007 av knipan64 Citera
Fruktnystan Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Skrivet 20 Juni 2007 (redigerat) Öm, jaha. Inte för att jag behöver någon karta, men det kan väl vara bra...antar jag. Redigerat 20 Juni 2007 av Kishuna Citera
Bellic Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Skrivet 21 Juni 2007 vrf gör du en sån härtråd? ingen har ju frågt om nån karta Citera
knipan64 Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Juni 2007 (redigerat) vrf gör du en sån härtråd? ingen har ju frågt om nån karta så du tror inte att någon måste använda den någon gång typ att någon undrar var något lägendariskt är t.ex skelleton key (som man bland annat kan få om man gör uppdraget på shrine number 14) eller svärdet umbra (som finns i ruin nuber 23 eller i uppdraget i shrine nuber 6)? Redigerat 21 Juni 2007 av knipan64 Citera
xpliT Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Skrivet 21 Juni 2007 Skriv det i den tråden då, ingen har frågat om en karta.. <_< Citera
GangsterTwist Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Skrivet 25 Juni 2007 Jag tycker det är kanon att du hitta sådan karta. :) och jag lär ha använding för den. Citera
Aff3 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Skrivet 26 Juni 2007 jätte bra med en karta jag har letat shrines men hade aldrig hittat alla utan kartan synd bara att man inte kunde se alla quests Citera
Bellic Skrivet 2 Juli 2007 Rapport Skrivet 2 Juli 2007 vrf gör du en sån härtråd? ingen har ju frågt om nån karta öhm.. nej om man undrar så frågar man ju nån bara eller kollar på gamefaqs.com. förresten så visar ju inte kartan vart umbra finns, ingen skulle ju veta i vilken av alla grottor som hon finns i. det had varit en betydligt bättre karta om det var lite mindre prickar och nummer överallt och istället var en karta som visade intressanta saker och platser som vart t.ex fin gleam finns, vilka ställen M'aiq the liar dyker upp på, daedric-shrinen (jag vet att dom finns med på din karta också), var shady sam finns osv. då hade det funnits fler intressanta saker att gå till och som man kan se vart dom finns direkt om man börjar om eller nyss köpt spelet. på den här kartan var det bara deadric shrinen som kan vaar brva att veta var dom finns, allt annat har man ingen användning av. Citera
knipan64 Skrivet 6 Juli 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2007 vrf gör du en sån härtråd? ingen har ju frågt om nån karta men om´DU´inte behöver den så kan du väll sluta att klagga på den för de flässta värkar tycka om den Citera
ArgSnickare Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Skrivet 7 Juli 2007 det är la sjysst att lägga ut en karta här i forumet :angry: sluta klaga! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.