Hoppa till innehåll

Fasnat På Splinter Cell, Hjälp!


Micke

Rekommendera inlägg

jag har kommit till 7:e banan, Abotti, eller nåt, men jag har problem med det. Alldeles i början när man kommer till en stor plan med lådor, minor strålkastare och vakter så får jag problem. Jag har klarat att ta mej över planen och dödat vakterna men jag vet inte vad jag ska göra för att komma vidare!

 

P.S. Operation Flashpoint ä COOOOLT! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan hjäla dig :P :P .Jag har klarat hella spelet men du vill ha hjälp.Till höger längst bort finnst det Medical kit.Där uppe i ett hörn finns en liten gång där ska du klätra up

Ja men hur kommer jag ditt upp :huh: ???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.till micke

2.till binford

 

 

 

1:Micke det finns ju en kontiner där eller där man slänger sopor.Den ska du stå på sen är det bara occh hoppa mot kryp hålet sen så tar han nog tag i kanten och klätrat in :)

 

 

 

 

 

2:binford Precis när man har kommit in i dörren ska man skuta fönsterna som siter i taket ganska långt framför dig.Sen så fattar du nog :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.till micke

2.till binford

 

 

 

1:Micke det finns ju en kontiner där eller där man slänger sopor.Den ska du stå på sen är det bara occh hoppa mot kryp hålet sen så tar han nog tag i kanten och klätrat in :)

 

 

 

 

 

2:binford Precis när man har kommit in i dörren ska man skuta fönsterna som siter i taket ganska långt framför dig.Sen så fattar du nog :)

Så jag ska stå på kontainern som ligger vänster om sjuklådan, under lampan.

Om jag nu står där och springer och hoppar så ser det ut som om han ska klara att grabba tag i kanten men han missar det rätt stort!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...