CheatingMatte Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Själv VAR jag level 89EK ca skills 86/75 M lvl 6 Eq:Dsm, Golden legs . Bright sword(Avanger fanns dock inte), GS, MMS RH Nu har jag en ny! Level 19 Knight EQ: Knight Set, Bright sword ,Crown shield, Crown helmet, Boots Of haste Posta gärna pictures ochså! Mvh CheatingMatte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Lv 6 EQ: inga haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Level 15, Eq = Rookset( Chain armor, studded legs, katana, cooper shield och Legion helm. Ca 6k Gp i Banken. Proffesion = No-Vocation. x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Penna Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 level 21 skills ska man inte prata om ;) min eq är : bright sword,guardian shield,noblearmor,steel legs,crown armor. VÄLDIGT SUGEN PÅ ATT KÖPA CROWN ARMOR!! adda mej på vip tack ;) // Moritothemonster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 9 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 lvl 25 rp 62 distance p-set :P sparar till boh är bannad atm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg