jacob_556 Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Jag har kopierat cs:s mapparna in i dedicated server-mappen men sen när jag gick in i dedic. S. så fanns mapparna inte där... måste man typ ta "extrect here" eller något innan man kopierar in mapparna i dedic. S. ?? Snälla ge mig en liten guide om det. :) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linus342. Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Oke´du går till css mapen steam apps account name css etc kopyera mapen MAPS.. sen går du till steamapps dit acc source dedicated server klistra in maparna sen starta om steam starta source dedicated server och wallah ;D du har maps på dedicated Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacob_556 Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Jag har kopierat cs:s mapparna in i dedicated server-mappen men sen när jag gick in i dedic. S. så fanns mapparna inte där... måste man typ ta "extrect here" eller något innan man kopierar in mapparna i dedic. S. ?? Snälla ge mig en liten guide om det. :) :) TACK SOM f*n!!! :) men behöver man inte typ ta "Extrect here " fösrt eller något annat ? :) Men jag har gjort de moment du sagt att jag ska göra med det fungerade inte :(( Vad ska jag göra/ vad har jag gjort för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.