Hoppa till innehåll

Hur Du Kommer Till Sunyshore City

Gäst Dark_Zebra

Rekommendera inlägg

ska man göra not innan man möter digla. jag har redan mött team galactic

Efter att du har klått den sjunde gymledaren och du ska vidare till det sista gymmet kommer det att va en gubbe som stoppar dig vid Route 222.

Här är svaret:

1.Flyg till Team Galaxys Högkvater som ligger i Veilstone City.

Utanför byggnaden står det en Team Galaxy grunt.

Fråga han sen så kommer han springa iväg.

Kvar ligger det en nyckel till Warehouse.

Sen så kommer du hitta nyckeln till högkvateret.

Spela tills du kommer till laburatoriumet.Där finns Uxie,Mesprit och Azelf inlåsta!!Klå Commander(na)(lite osäker hur många dom är).

Sen så släpper du dom fria genom att trycka på en stor röd knapp.

Går därifrån nu efter du har gjort det.

2.Om du inte har Rock Climb(som du nu behöver)så finns den på Route 217 utanför ett hus.

3.Nu ska du och Fightas mot Dialga/Palkia (beroende på vilket spel du valde) som finns på Spear Pillar som finns på Mt. Coronet.

Det kommer vara Team Galaxy Grunts,Commanders och så sjålv klart Ledaren på vägen(OBS!!Du måste gå från Hearthome City för att du ska kommma rätt!!).

Vägen kan bli krånglig men du klarar det nog.

Kom också ihåg att spara och ha många Ultra Balls när du möter Dialga/Palkia!!Efter det så kommer du kunna komma till Sunyshore City men om du har lust kan du försöka fånga Uxie,Azelf vilda som finns i grottorna mitt vattnet i Valor Lakefront och Acuity Lakefront.Mesprit finns i grottan på vattnet i Verity Lakefront men kommer att flyga iväg när du mötter den och sedan finnas vild i Sinnoh regionen.

Men använd inte Master Ball på den!!Gör det på Cresselia i stället.

Hoppas att det hjälper så det inte kommer frågor om detta!

Lycka till nu säger jag!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...