Hoppa till innehåll

Säljer Level 104


Gäst mithril
 Dela

Rekommendera inlägg

jag har inte brutit mot några regler alls(tror jag) men jag har försökt scamma flera gubbar på rune(T) pl8 body men lyckades inte. men det värsta jag blivit scammad på är rune(T) kite shield med full green d'hide. om han inte hade scammat mig hade jag fått 1,1mil hehe. men det är lungt jag är ej memb men jag fixar pengar ändå jag går bara på drop party lr annat party hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

asså lol jag tror inte att det finns en enda som spelar rs som förljer alla regler

 

om nån inte litar på mig kan vi träffas i real life så sluta med j*vla spamm!

 

a/w är 10mil!

 

du e en jäk*a noob

du borde skrivit att du har 99 på scamming lvl också din j*vla tönt!!!! nån borde faktiskt låsa denna patetiska tråd!!! <_< noob

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

asså lol jag tror inte att det finns en enda som spelar rs som förljer alla regler

 

om nån inte litar på mig kan vi träffas i real life så sluta med j*vla spamm!

 

a/w är 10mil!

 

spammer Redigerat av mithril
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

din mamma e en billig afgansk ho*a hon kommer till en ´luffe  varje dag o säljer sig för dagens metro....hon e billigare än metro. inte ens photoshop kan göra din mamma fin

hon går till blinda och säger:

- Vil du ha ***

men männen/kvinnorna är blinda så de säger visst vf inte din mamma e e så liten att man ser föterrna på körkortet din mamma e så jäv*a dum att hom kikar vem vill komma jag säljer mig billigt jag har sommar rea förra årets metro.  mithiril din mamma är gjord av rune. din mamma fick sitt körkort i corn flakes packet! din mamma sålde sig sj på runescape hon sa: säljer mig för 0,000000000000000000000000,00000000000,0,0,01 fals gp ea hour. i banken man säger buy mithirilmom  for one newspapper din mamma spriger naaj hon teleporterar sig till lumby fast hon kan inte läsa hon har boken på fel hål! du vet inte ens vem din riktiga pappa e för din mamma sålde sig du föddes av ett mistag

 

lol?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithril

Mithril, du e såååå himla irri ! -.-

 

om hela sverige gör de då så behöver du inte säga de för alla vet ju de?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...