oddy Skrivet 22 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2007 Rockstar har lagt ut ett datum på en ny trailer som kommer att heta "looking for that special someone" och visas den 28 juni 2007. Trailer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suntouch Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Snyggare än vad jag trodde, men blev lite besviken på karaktären som jag antar man komer få vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 23 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Jag tror nog han blir bra. Kanske för att jag älskar rysk brytbning :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 23 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2007 Mm han kommer bli skön att spela me:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst slashasen Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 GTA IV kommer att vara så coolt! synd att man måste skaffa ps3.... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 GTA IV kommer att vara så coolt! synd att man måste skaffa ps3.... :meddum: Eller x-box 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Den där ryska brytningen har gangster style ^^ Tror nog att han blir mycket bra som character att styra. Men en sak... Ps3 = inget som jag har .. ^^ Har klarat GTA SA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg