fimpen Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Tja fick nått virus som jag tog bort men nu varje gång jag startar datan står det Filen Run.dll kunde inte startas modulen kunde inte hittas i mappen (bla bla bla) går det att ta bort? hjälp?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 run.ddl är väll inte faligt?Men är det så att fu får svart skärm och det står så ..Det fick jag ochså..Om installera datan kan jag säga.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Vill inte ominstallera datan har typ 30 spel på den och jag tog bort det så det kommer bara upp en fel ruta när ja startar datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Vill inte ominstallera datan har typ 30 spel på den och jag tog bort det så det kommer bara upp en fel ruta när ja startar datan Men omg, det är väl bara att installera spelen igen efter att du har formaterat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Vill inte ominstallera datan har typ 30 spel på den och jag tog bort det så det kommer bara upp en fel ruta när ja startar datan men nu e de ju så att jag har crack till en del och har lånat av kompisar och sen hittar jag inte den där Användar manualen för datan så de e rätt meningslöst om man måste ominstallera datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Vill inte ominstallera datan har typ 30 spel på den och jag tog bort det så det kommer bara upp en fel ruta när ja startar datan Sant... Men kan du inte tanka det som fattas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) Sant... Men kan du inte tanka det som fattas? orka det de dröjer ju så länge för dom flesta sakerna... + körde full scan me Avast igår fick fram 26 virus och fullt av saker som inte gicka tt scanna Redigerat 25 Juni 2007 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K3viin Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Det är inget virus, Run.dll menas med att ett av dinna filmappar inhåller ett bugs som gör att du kanske inte kan öppna vissa filer, men om du ska få bort det, försök att virus söka datorn igen, funkar inte det rekomenderar jag en omformatering av datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Det är inget virus, Run.dll menas med att ett av dinna filmappar inhåller ett bugs som gör att du kanske inte kan öppna vissa filer, men om du ska få bort det, försök att virus söka datorn igen, funkar inte det rekomenderar jag en omformatering av datorn.. Ominstallerade datan skiter i om ja måste installera sakerna igen bara ja får bort alla felmedelanden o virus o mer utrymme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.