Gäst final Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 jag har tänkt mig köpa en Ipod med 80GB men jag har en liten fråga. hur får man film ner på ipoden? tänkte kolla om någon vet innan jag köper en :gitarr: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doublem Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 jag har en Ipod 80 gig men jag säger bara en sak det är för stort minne för en 15 åring som jag och jag laddar ner filmer som in i ändå och jag har massor av minne kvar så det är bättre och billigare med en 30 gig.... svar på frågan: jo man använder itunes för att lägga in film spel musik och bilder via det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst final Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 okej, med vad är inturner? (är en som inte hänger med i utväklingen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Googla iTunes och ladda ner det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.