Easton Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 (redigerat) Hur kommer man in i Saffron City på Fire Red? Jag trodde man skulle ge vakterna runt staden vatten? (ge det till en vakt menar jag). Jag klarat alla gym fram till det... men det funkar endå inte. vad har jag gjort för fel? Behöver svar så snabbt som möjligt! Redigerat 24 Juni 2007 av Jojjen21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 titta om det finns någon guide på fusken, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Hittade inget! (letade inte igenom alla). Hittade inget. Snälla skriv hur man gör någon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 titta på fuska.nu eller sök på google.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Hittade nu, tack råttfällan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg