Offspring9 Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Ibland lyssnar jag innan jag somnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 jag gör det Dire Straits cd Love Over Gold e skön att somna till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 (redigerat) Ja ibland, till lugn RHCP musik. Redigerat 18 Oktober 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Alltid, lugn club/trance musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Jag funderade lite på om det är flera som lyssnar på musik när de sover. Jag brukar göra det i min stereo på rummet, fast ganska lågt. Det ska gärna inte vara våldsam musik, fast ibland går, om man känner för det. Mina kompisar säger att jag är galen, så jag undrar vad ni tycker. Och jag måste säga att det har gått betydligt snabbare att somna med musik än utan. För mig iallafall. Ja, jag älskar att lyssna på CC när jag ska sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SlipKorn Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 CC= Cannibal Corpse? Jag brukar lyssna innan jag somnar på mp3, och då blir det Lamb of god, Slipknot eller Cannibal Corpse som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Coolt! B-) d'-'b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.