JYL Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Jag undrar om det går att få shiny på Pokemon mystery dungeon red. Jag skulle vara tacksam för svar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 nej,jag har aldrig mötit nån shiny iallafall tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Om det går att hitta shiny så har du 10% chans att du hittar en, annars om det går kan du alltid fuska till dig shiny pkmn. Om det är något mer någon undrar är det bara att fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 det är minderän 10% att finna en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 har någon funnit någon? skulle vara coolt och möta shiny legendariska eller typ charmander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 vad är en shiny pokemon ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 kecleon'n som säler TM's i Pokémon Square är ju shiny! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 men ska han inte va sån då,jag trodde han var missbildad och att det var nåt fel på spelet,finns det nån mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 de är 1 på 8112 att man möter en vild shiny pokemon. sj så har ja bara en pelipper X( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 var joinade den dej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Han menar nog säkert ett annat spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg