Dannneee Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Det är andra gången jag letar efter en nyckel.Den ska vara i ett runt rum. Men det står en snö drake eller nåt ivägenHur kommer jag förbi?! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepran12 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 jag minns inte hela laburinten jag återkommer senare med svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Jag är tacksam :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 du ska bli varg och gräva i typ mitten av banan. Då får du en nyckel. Med nyckeln låser du upp ett rum brevid som du kan ta stenar ifrån. Lägg in en sten i kanonen och sedan en bomb. sen sprängs monstret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 26 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg