Zorro Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har deluxe edition och jag undrar om ni vill hjälpa mig att bestämma mig? tycker ni att jag borde köpa några till the sims?? har 1600 spänn i plånisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Hot date i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 japp, eller holiday Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Har inte The Sims 2 släppts än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_VC_KING Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag tycker att du ska ta the sims superstar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Näe sorgligt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Holiday är sämst av alla, men enligt de flesta är Hot Date bäst. Själv gillar jag Unleashed, du får tio kvarter med fyrtio tomter, vilket är aningen mer än vid andra expansioner. Ps. superstar har fått enorm kritik Ds. Men jag rekommenderar att du sparar dina pengar tills The Sims 2 kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ok tack för hjälpen jag ska tänka över det! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROBBIE Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 HOT DATE OCH SUPERSTAR OCH ON HOLYDAY OCH SNART KOMMER THE SIMS 2 UT... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 ja ska köpa de däräkt när de kommer ut ja vet en massa om thesims 2!!!!!!!! ps: bli medlem HÄR de är ja har vart de ganska länge också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.