Staejjkarn Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) För ungefär ett halvår sedan så köpte jag en funktion så man kan lägga in EN bild i min press.Ett tag senare när jag skulle uppdatera min press så såg jag att jag kunde ha två bilder i pressen.Jag blev glad såklart men nu nu har det hänt så jag kan ha:5 bilder,2 videor och 1 ljudfil.E det nått som händer för alla elr?? :huh: Redigerat 25 Juni 2007 av Futurama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Ja :P , det uppdaterades för ett tag sen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Ok...XD Jag e lite seg asså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 köp om du vill ha mer bilder,förresten snygg press Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.