Hoppa till innehåll

Hur Man Installerar Mani Admin Plugin (beta)


 Dela

Rekommendera inlägg

Har en fråga här ! svara på den e du snäll :) jag undrar när man asså får upp dedicated server som jag gör så står det jag rcon port och sånt ,

allt det har jag gjort men asså sen har jag skrivit meta version i consolen i dedicated server men hur går man in på dedicated server?? asså detta e

CSS då asså jag får fram allt men det står inte typ launch game någonstans när man får upp ''Start Dedicated Server'' hur går man in på den?

Någon som vet? såfall hör av dig ! :D P.S är ganska ny på css så förklara ganska väl :P

Redigerat av keva624
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver lite hjälp med att få igång de där admin pluginen. När jag skriver in de där meta version och meta list så händer inget merän "uknown command"

 

vill gärna ha svar på detta så snabbt som möjligt!! <_< zorrax

Redigerat av zorrax
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
  • 9 månader senare...
  • 6 månader senare...

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'> det här är en guide som du först måste ha installerat SRCDS. denna guide är enkel</span>

 

 

Nu börjar vi först med att ladda ner mani admin plugin (beta)

 

sen öppna det med winrar och dra alla filer till cstrike så att alla cfg filer hamnar i cfg och alla models hamnar i models och alla matrials hamnar i matrials

 

och sen måste du ladde ner sourceMM här som du kan aktivera mani admin plugin.

i installationen så kommer det upp en saak var man ska lägga sourceMM och där finns en grej som heter select mod directory och den ska du markera och då kommer det upp var du ska installera meta mod. blädra dig in i HLServer mappen och tryck på cstrike och installera. och sen för att kolla om meta mod är aktiverat skriv meta version i

din server console och då kommer det upp lite text om det är aktiverat.

 

 

och för activera mani så måste du gå in i mappen addons och sen meta mod och där finnsen lista som heter metaplugins tryck på den och öppna med anteckningar där ska du skriva in addons/mani_admin_plugin/bin/mani_admin_plugin_mm

om du har windows och addons/mani_admin_plugin/bin/mani_admin_plugin_mm_i486

om du har linux

och för att se om mani är aktiverat skriv meta list i server consolen då kommer det stå där

 

 

 

nu lägga till admin du måste ha en client fil och då kan du använde en text generator som gör client filen åt dig clickaHÄR

och du måste lägga client filen i HLServer\cstrike\cfg\mani_admin_plugin

 

och sen ska du skriva in i consolen bind v admin och sen när du trycker på v så kommer det en meny upp och där kan du göra vad du nu vill kicka\banna\slaya\slappa\bytabana\göra en vote\ asså du kan göra allt

 

-sbgmaffia

 

hej skulle bara säga att det är lite irriterande att :en client fil och då kan du använde en text generator som gör client filen åt dig clickaHÄR inte funkar

kan inte komma in på sidan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Hejsan, Jag tänkte hjälpa till lite med länkar eftersom vissa är trasiga! Testa dom här:

 

SourceMM:http://www.sourcemm.net/downloads/sourcemm-installer-144.162.exe

 

 

och

 

 

Text Generatorn:http://www.megaupload.com/?d=6WQL1KDE

 

Hoppas det hjälpte och ha det bra!

 

/ProiteXswe

 

[email protected] för support/hjälp

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'> det här är en guide som du först måste ha installerat SRCDS. denna guide är enkel</span>

 

 

Nu börjar vi först med att ladda ner mani admin plugin (beta)

 

sen öppna det med winrar och dra alla filer till cstrike så att alla cfg filer hamnar i cfg och alla models hamnar i models och alla matrials hamnar i matrials

 

och sen måste du ladde ner sourceMM här som du kan aktivera mani admin plugin.

i installationen så kommer det upp en saak var man ska lägga sourceMM och där finns en grej som heter select mod directory och den ska du markera och då kommer det upp var du ska installera meta mod. blädra dig in i HLServer mappen och tryck på cstrike och installera. och sen för att kolla om meta mod är aktiverat skriv meta version i

din server console och då kommer det upp lite text om det är aktiverat.

 

 

och för activera mani så måste du gå in i mappen addons och sen meta mod och där finnsen lista som heter metaplugins tryck på den och öppna med anteckningar där ska du skriva in addons/mani_admin_plugin/bin/mani_admin_plugin_mm

om du har windows och addons/mani_admin_plugin/bin/mani_admin_plugin_mm_i486

om du har linux

och för att se om mani är aktiverat skriv meta list i server consolen då kommer det stå där

 

 

 

nu lägga till admin du måste ha en client fil och då kan du använde en text generator som gör client filen åt dig clickaHÄR

och du måste lägga client filen i HLServer\cstrike\cfg\mani_admin_plugin

 

och sen ska du skriva in i consolen bind v admin och sen när du trycker på v så kommer det en meny upp och där kan du göra vad du nu vill kicka\banna\slaya\slappa\bytabana\göra en vote\ asså du kan göra allt

 

-sbgmaffia

kan du ladda upp alla saker man behöver igen?? snälla

eller skicka länkar över e-mail/msn

[email protected] (min e-mail/msn)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'> det här är en guide som du först måste ha installerat SRCDS. denna guide är enkel</span>

 

 

Nu börjar vi först med att ladda ner mani admin plugin (beta)

 

sen öppna det med winrar och dra alla filer till cstrike så att alla cfg filer hamnar i cfg och alla models hamnar i models och alla matrials hamnar i matrials

 

och sen måste du ladde ner sourceMM här som du kan aktivera mani admin plugin.

i installationen så kommer det upp en saak var man ska lägga sourceMM och där finns en grej som heter select mod directory och den ska du markera och då kommer det upp var du ska installera meta mod. blädra dig in i HLServer mappen och tryck på cstrike och installera. och sen för att kolla om meta mod är aktiverat skriv meta version i

din server console och då kommer det upp lite text om det är aktiverat.

 

 

och för activera mani så måste du gå in i mappen addons och sen meta mod och där finnsen lista som heter metaplugins tryck på den och öppna med anteckningar där ska du skriva in addons/mani_admin_plugin/bin/mani_admin_plugin_mm

om du har windows och addons/mani_admin_plugin/bin/mani_admin_plugin_mm_i486

om du har linux

och för att se om mani är aktiverat skriv meta list i server consolen då kommer det stå där

 

 

 

nu lägga till admin du måste ha en client fil och då kan du använde en text generator som gör client filen åt dig clickaHÄR

och du måste lägga client filen i HLServer\cstrike\cfg\mani_admin_plugin

 

och sen ska du skriva in i consolen bind v admin och sen när du trycker på v så kommer det en meny upp och där kan du göra vad du nu vill kicka\banna\slaya\slappa\bytabana\göra en vote\ asså du kan göra allt

 

-sbgmaffia

kan du ladda upp alla saker man behöver igen?? snälla

eller skicka länkar över e-mail/msn

[email protected] (min e-mail/msn)

 

http://c-sserver.com/maniadmin.html

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...