HeartInChains Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 vi är på eastern wing och vi ska sätta ner spinnern i ett hål som man ska spinna i så de kommer fram en bro så<man kan komma vidare till clawshot room.. men nu funkar det inte att sätta ner spinnern ?! och tro mig, jag har satt ner en spinner förut så jag vet hur man gör xp "Take a right from the door here and clawshot your way across to the vines on the other side of the gap. There’s a spinner hole near the jars, so drop your spinner inside and go to town! When you’re done tapping the B button, you’ll have extended a bridge leading off to the east" så står d men d funkar inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 fungerar den annars då? alltså B knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 26 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 ja, på dom andra ställena där man ska använda spinner så funkar d, men inte i de här hålet, den vill inte äns åka ner i hålet.. ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 konstigt. prova gå vidare så kanske du kan andvända den senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 26 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 aa, tänkte prova d ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Jag behöver också hjälp. Vem ska jag ge brevet till för att bota ilias minnesförlust?. Han gett ett brev till telma i baren och ska ge någon pappar till nogon gammal gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeartInChains Skrivet 26 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Ah då ska du gå till stadens "medical office" alltså typ ett apotek som liggEr i "western gates" och där inne är det en gubbe alltså en doktor som du ska prata med. visa han det du fick av Telma så säger han en massa saker, sen så ska du gå typ in längre in i ett litet rum där och flytta på en trälåda som står där och förvandla dig till vargform och sniffa så du kan känna igen den lukten tills vidare. sen gå du ut från "apoteket" och då så sniffar du och följer den lukten. du kommer komma till telmas bar igen och där ska du prata med katten som säger vad du ska göra tror jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.