Gustav_fuska Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 snälla någon har ni nåttt nytt spel till pokemon som jag har kollat på i forumen och jag hittade ettt som en kille skulle göra det hette Pokemon Pink & Dark snälla skicka ett på msn min heter [email protected] plz och här får ni gratis ett nyttt pokemon spel POKEMON SIMULATOR`!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Pokemon Pink och Dark finns inte. Däremot finns de nya Diamond och Pearl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 Men, är det ingen som fattar att han vill ha ett moddat pkmn-spel? -.- Typ som "Pokemon Black - välj Mew, Mewtwo eller Celebi som din startpokemon!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Chaos black heter det väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Han talar om Emulatorer och liknande... Gör en simpel google-sökning så hittar du allt sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Se upp för virus bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.