Joe Cool Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Hur får man alla Chaos emeralds?? :?: Jag har fått på 1:a, 2:a, 3:e och 4:e alltså 4 stycken jag har även fått alla gubbar. 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jra Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 8) På vissa banor finns det två Chaos emeralds. På Knukles bana och på väg banan med loop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Vilken är Knuckles bana?? Är det Resort Island, Radical city, Regal ruin eller reactive factory??? :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Jag har nu varvat spelet! Tack för hjälpen :new_littleangel: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.