Hoppa till innehåll

Star Wars Jedi Outcast 2


Engag`N
 Dela

Rekommendera inlägg

pröva att instalera om spelet, och jag skulle fortfarande veta vilket operativsytem du har, (jag har lite problem att få igång splelet på vista)

 

pröva att instalera om spelet, och jag skulle fortfarande veta vilket operativsytem du har, (jag har lite problem att få igång splelet på vista)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

pröva att instalera om spelet, och jag skulle fortfarande veta vilket operativsytem du har, (jag har lite problem att få igång splelet på vista)

 

pröva att instalera om spelet, och jag skulle fortfarande veta vilket operativsytem du har, (jag har lite problem att få igång splelet på vista)

 

Windows XP, har försökt installera flera gånger dock samma problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

har du uppdaterat spelet? om inte, gör det. annars kan du pröva att köra i kompatibilitetsläge, det borde inte hjälpa men man kan alltid pröva

 

Hur gör jag det?

föresten så såg jag lite det var nåt hunk.exe kanske du kan shicka den filen om du har?

föresten autoexe.cfg nåt såg jag oxå.

Redigerat av Engag`N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror jag fattar jag har haft samma problem.

 

Sök på google efter Jedi outpost 2 patch :/ så hittar du men om du startar mulitplayers så är det också att din antivirus tror att det är virus och sickar att det måste avslutas elr nåt men läs det här - Sök på google efter Jedi outpost 2 patch men annars- vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror jag fattar jag har haft samma problem.

 

Sök på google efter Jedi outpost 2 patch :/ så hittar du men om du startar mulitplayers så är det också att din antivirus tror att det är virus och sickar att det måste avslutas elr nåt men läs det här - Sök på google efter Jedi outpost 2 patch men annars- vet jag inte.

 

Yes det funka! tack så mkt!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror jag fattar jag har haft samma problem.

 

Sök på google efter Jedi outpost 2 patch :/ så hittar du men om du startar mulitplayers så är det också att din antivirus tror att det är virus och sickar att det måste avslutas elr nåt men läs det här - Sök på google efter Jedi outpost 2 patch men annars- vet jag inte.

 

Inga problem ! :D :=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...