Gäst aso090 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Hej! jag har en server allt e färdig men jag vill lägga in den i otservlist så att folk kan bli medlem i den jag e medlem i otservlist jag loggar in och trycker på "ADD SERVER"och skriver i allt allså det kommer en ruta om serverns info jag fyller i allt och trycker på ok sedan står det "OUR SERVER MOST BE ONLINE FOR ADDING TO THE LIST"något sånt jag har servern på men det står så!! snella hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingMatte Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 (redigerat) Okej.. En snabb guide. 1. Gå in på HÄRA Och kolla vad din ip är. 2. Öppna config.lua och skriv IPN dära. -- the ip the server should redirect to ip = "127.0.0.1" 3. Gå in HÄRA För att regestrera dig. 4. Ha servern på när du lägger in den Hoppas du är nöjd. PMA mej om det inte fungerar Redigerat 27 Juni 2007 av CheatingMatte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg