sbgmaffia Skrivet 15 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 ok tack tycker att man borde kunna låsa sin egentråd ial Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 ok tack tycker att man borde kunna låsa sin egentråd ial Du får skriva rätt IP också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NamNAm Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 jag vill gärna bli admin så bara adda mitt acc namn o skriv till mig genom chatt så kan vi snacka! ;) namn: jhonnydoe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
migmax Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Du jag spelar Counter-strike varje dag jag vet allt jag vill gärna hjälpa dig på din server på spelet. Jag hetter Raond11 på Counter-strike condition zero ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool127 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Hade velat vara admin på din server men det är css jag vill va admin på cs 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg