ballo Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 hur kan man köpa spelare på klubbövergångar för jag får bara up mina spelare :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Battlefront2 Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 jag e dum! :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 28 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 man köper spelarna på övergångsmarknad. OCH tranfersläget måste också vara uppe när du ska köpa spelarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ballo Skrivet 28 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2007 det går ändå inte om man vill ha zlatan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 hmm.. sök på efternamnet istället. Då kommer han. annars kan det ju vara för att du har för lite pengar. Han anske inte ens vill komma till din klubb. Du kan se det på ett ställe varför han inte vill komma och så. Ska säga vad det heter när jag frå reda på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 köp robinho och roney eller vad han heter dem kommer bli till 99 och gö en egen spelare fast dem är svindyra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg