afan Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Varför funkar inte GTa 2 på Windows XP!?!?!?! ngn som vet om det finns en XP fix så att det funkar på windows xp?....det funkar på min gamla windows 95 datorn men inte på windows xp^^...... /MVH afan :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 så är det på min också. det kan vara att spelet är för gammalt. jag köpte gta 3 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag lånade uit gta2 till min kompis med XP....det funka utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 gta2 fungerar bra till XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 det gör det inte. det funkar bara till windows 95/98 på mej i alla fall?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 på min dator funkar den perfekt!och jag har windos xp............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Det kanske e grafikortet :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.